1. Vo vašej ponuke som nenašiel výrobok, ktorý hľadám. Je možné tento výrobok u vás zakúpiť?
Spojte sa s nami a my sa Vám daný výrobok po tom, čo odsúhlasíte podmienky jeho dodania, budeme snažiť čím skôr zabezpečiť.

2. Chcem si objednať tovar, ktorý momentálne nie je na sklade?
Spojte sa s nami a my Vám oznámime či Vám môžeme vami vybraný tovar dodať, ako i podmienky jeho dodania.

3. Čo ak mnou zakúpený tovar nebude vyhovovať?
V prípade zakúpeného tovaru, ktorý je voľnej ponuke nášho e-shopu, Vám bude tento bez problému vymenený, prípadne Vám budú vrátené peniaze. Postupujeme vždy podľa platnej legislatívy.
Ak však bol vami zakúpený tovar objednaný naším e-shopom špeciálne na vaše želanie teda len pre Vás, takýto tovar Vám už vymeniť nemôžeme a nemôžeme Vám zaň ani vrátiť peniaze. 

4. Musím sa pri nákupe zaregistrovať?
Nie nemusíte sa registrovať. Registrácia má však pre Vás, ako zákazníka viacero výhod, nakoľko registráciou si založíte vlastný účet, na ktorom máte prehľad prakticky o všetkých svojich podstatných aktivitách na našom e-shope.

5. Ako rýchlo odosielate objednaný tovar, ktorý máte na sklade?
V prípade, že Vaša objednávka príde do 14,00 hod., je expedovaná ešte v ten istý deň. Ak príde neskôr, je expedovaná až na nasledujúci deň. V sobodu a nedeľu sa však expedovanie tovaru nerealizuje.

6. Kedy budú odoslané objednávky z víkendu, na tovar, ktorý je na sklade?
Objednávky realizované zákazníkmi v sobotu a nedeľu, budú expedované v pondelok (ak je pracovným dňom).

7. Ako rýchlo odosielate objednaný tovar, ktorý v čase objednávky nemáte na sklade?
V danom prípade sa tovar odosiela až keď je doručený našej materskej organizácii, ktorou je Grand – MS, s.r.o. O približnom termíne doručenia, Ste informovaný pri objednávke takéhoto tovaru.